1-4 класи |
Критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти у 1-2 класі |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики 3-4 класи |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з української мови 3-4 класи |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з мистецтва 3-4 класи |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з предмету “Я досліджую світ” 3-4 класи |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики 3-4 класи |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізкультури 3-4 класи |
5-11 класи |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з біології |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з географії |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з основ здоров’я |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з історії |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з громадянської освіти |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з правознавства |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з дисциплін художньо-естетичного циклу |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з трудового навчання |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з предмету Захист України |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізичної культури |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з математики |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з астрономії |
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з інформатики |