Кабінет психолога

Назарова Людмила Михайлівна

Практичний психолог. Вчитель зарубіжної літератури.

Вчитель методист.

Кредо: “Віддай людині крихітку себе.  За це душа поповнюється світлом.

(Л. Костенко) 

УЧНЯМ:




БАТЬКАМ:



Як краще взаємодіяти з дитиною!

Емоційне  благополуччя дитини  в сім’ї

Попередження насильства у родині

БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ

БЕЗПЕКА ДІТЕЙ У ЦИФРОВОМУ ПРОСТОРІ

Учителі  та батьки учнів: 5 кроків до порозуміння.

Чому діти бояться помилок і чому боятися не варто?

Агресія дітей. Причини  і запобігання.

Інтернет для дітей – „за” та „проти”

Рекомендації батькам:  «Як зберегти внутрішній спокій в родині» 


ВЧИТЕЛЯМ:

Поради «Як уникнути  емоційного вигорання та  знизити рівень стресу під час дистанційного навчання вчителю»

Учителі  та батьки учнів: 5 кроків до порозуміння.

Психологічні рекомендації педагогам: «Як уникнути погіршення психологічного стану та «емоційного вигорання» в умовах карантину» 


“Заняття з елементами тренінгу з вчителями” Фотозвіт…

Поради батькам

1. Ніколи не жалійте дитину через те, що вона не така як всі.

2. Даруйте дитині свою любов та увагу, однак не забувайте про інших членів родини, котрі її теж потребують.

3. Не дивлячись ні на що, зберігайте позитивне уявлення про свою дитину.

4. Організуйте свій побут так, щоб ніхто в сім’ї не відчував себе “жертвою”, відмовляючись від свого особистого життя.

5. Не відгороджуйте дитину від обов’язків і проблем. Вирішуйте всі справи разом з нею.

6. Надавайте дитині самостійності в діях і прийняття рішень.

7. Слідкуйте за своєю зовнішністю. Дитина повинна гордитись вами.

8. Не бійтесь в чомусь відмовити дитині, якщо вважаєте її вимоги надмірними.

9. Частіше розмовляйте з дитиною. Пам’ятайте, що ні телевізор, ні радіо не замінять їй вас.

10. Не обмежуйте дитину в спілкуванні з ровесниками.

11. Частіше звертайтесь за порадами до педагогів та психологів.

12. Більше читайте, і не лише педагогічну літературу, але й художню.

13. Звертайтесь до родини, в яких є діти. Передавайте свій досвід і переймайте чужий.

14. Пам’ятайте, що дитина коли-небудь подорослішає і їй доведеться жити самостійно. Готуйте її до майбутнього життя. Говоріть з нею про нього.

Десять 'золотих правил' для батьків
Десять «Золотих правил» для батьків
1. Не марнуйте часу дитини.
У ранньому дитинстві малюк найкраще сприймає нове, накопичує знання.
2. Формуйте самоповагу.
Висока самооцінка додає сміливості, впевненості, вміння ризикувати. Діти мають усвідомити, що успіх, майбутній добробут залежить від них самих.
3. Навчіть дитину спілкуватися.
Є шість умов, за яких у дитини виробляються корисні навички: щира любов до батьків, приязне ставлення до оточуючих, зовнішня привабливість (одяг, манери), можливість спостерігати соціальне спілкування (поведінка батьків, учителів), висока самооцінка, достатній запас слів, уміння підтримати розмову.
4. Пильнуйте, щоб дитина не стала «телеманом».
Сидіння перед телевізором гальмує в дітей розвиток лівої півкулі головного мозку. А нею визначається розвиток мови. Отже, із часом у дитини можуть виникнути ускладнення в спілкуванні.
5. Виховуйте відповідальність, порядність.
Слід не лише пояснювати, що добре, а що погано, а й закріплювати гарні навички, карати за негідні вчинки. За приклад має слугувати гарна поведінка батьків.
6. Навчити дитину шанувати сім’ю.
Добрі стосунки, любов і повага в сім’ї виховують краще за будь-які лекції.
7. Подбайте про хороше оточення.
Оточення впливає на моральні орієнтири, поведінку дітей. Тому уважно придивіться, з ким дружать ваші діти, поцікавтеся репутацією школи, до якої вони ходять.
8. Будьте вимогливими.
Діти з високою самооцінкою, почуттям особистої гідності, вмінням робити щось краще за інших виховуються, як правило, в сім’ях, де до них ставляться високі вимоги. Але не будьте тиранами.
9. Привчайте дитину до праці.
Певною мірою ви можете запрограмувати життєвий успіх своїх дітей. Не слід надмірно оберігати своїх синів і дочок від труднощів. Нехай вони зрозуміють шлях до успіху вимагає певних зусиль.
10. Не робіть за дітей те, що вони можуть зробити самі.
Нехай вони перепробують, нехай вчаться на особистих помилках, звикають робити щось краще для інших. Якомога більше спілкуються з дітьми.