Педрада «Критичне мислення»
27 березня 2024 року в нашому ліцеї відбулась педагогічна рада на тему: «Критичне мислення як універсальна освітня технологія формування навчальних компетенцій учнів у НУШ». Метою засідання було: узагальнення знань педагогів з розвитку критичного мислення учнів; визначення проблем, що виникають в освітньому процесі під час застосування методів критичного мислення; вдосконалення професійної компетентності педагогічних працівників для застосування інноваційних технологій; сприяння творчому зростанню та розвитку педагогів; розроблення рекомендацій щодо впровадження технологій розвитку критичного мислення в освітній процес. Вчителі початкових класів презентували успішний педагогічний досвід з розвитку критичного мислення у форматі майстерок. Поділилися методами та прийомами, які вони використовують на різних етапах уроку. Кожна група під керівництвом тренерів опрацьовували методи розвитку критичного мислення: “6 капелюхів”, “Кубики Історій Рорі”, “Ментальна карта”, “Діаграма Венна”, “Сенкан”. Така форма роботи довела свою ефективність, адже кожен учасник педагогічної ради зміг поділитися своїм досвідом, знайшов для себе цікаві методи та прийоми організації освітньої діяльності.